Celem szkolenia jest wyposażenie słuchaczy w wiedzę i umiejętności w zakresie nawiązywania kontaktów biznesowych. Uczestnicy
Szkolenia otwarte
Rozwiązywanie konfliktów i praca z trudnymi klientami
Szkolenia ma na celu wyposażenie uczestników w umiejętności identyfikowania sytuacji konfliktowej, identyfikacji objawów konfliktu ukrytego
Piekielnie skuteczna sprzedaż
Szkolenie ma na celu wyposażenie uczestników w wiedzę na temat najskuteczniejszych technik sprzedaży i sprawdzonych
Obsługa klienta, czyli budowanie długotrwałych relacji z klientem
Cel szkolenia Szkolenie ma na celu wyposażenie uczestników w wiedzę z zakresu budowania długotrwałych relacji
Negocjacje handlowe
Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników umiejętności diagnozowania sytuacji negocjacyjnych oraz przygotowania, prowadzenia i zamykania
Tworzenie skutecznego planu marketingowego
Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników do samodzielnego tworzenia skutecznego i efektywnego planu marketingowego. Poznanie
Social media, czyli sposób na dobry marketing w
Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań
Public relations w firmie
Szkolenie ma na celu nauczyć uczestników w jaki sposób dobierać właściwe media do poszczególnych działań
Nowoczesne formy promocji w internecie
Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań
Marketing w firmie
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności na temat marketingu. Uczestnicy będą mogli swobodnie stosować