Public relations w firmie

Public relations w firmie

Public relations w firmie

Szkolenie ma na celu nauczyć uczestników w jaki sposób dobierać właściwe media do poszczególnych działań public relations oraz jak tworzyć właściwe relacje z mediami. Poznają także zasady i sposoby komunikowania się z otoczeniem.

Cele szczegółowe

  • Zdobycie wiedzy na temat znaczenia public relations dla firmy
  • Nabycie umiejętności właściwego komunikowania się z otoczeniem
  • Zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie kontaktów z otoczeniem

Szkolenie realizowane jest w formie wykładu, konsultacji, warsztatów, case study.

Dla kogo

Szkolenie skierowane jest do pracowników działów marketingu małych, średnich i dużych firm oraz sklepów internetowych, portali internetowych, urzędów miasta, osoby indywidualne publiczne (rzecznicy prasowi, managerowie gwiazd, politycy itd.)

Liczba godzin

8 – 24 godzin dydaktycznych (długość szkolenia uzależniona jest od potrzeb uczestników)

Program szkolenia (skrócony)

1. Komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem:

  • Istota komunikacji
  • Zagrożenia komunikacji – jak sobie z nimi radzić i jak unikać
  • Informacja – rodzaje i znaczenie
  • Mówione formy komunikacji z otoczeniem
  • Pisemne formy komunikacji z otoczeniem

2. Podstawy media relations, czyli jak wykorzystywać media do budowania spójnego wizerunku firmy:

  • Wybór mediów i jego znaczenie w kreowaniu wizerunku
  • Kontakty z dziennikarzami
  • Jak wypowiadać się na użytek mediów – formy i metody komunikacji z przedstawicielami mediów

3. Kreowanie wizerunku organizacji poprzez właściwy wizerunek jego pracowników:

  • Profesjonalny wizerunek – co się na niego składa
  • Dress code – czyli właściwy strój w pracy
  • Zasady savoir vivre i ich znaczenie dla pozytywnego kreowania wizerunku organizacji

Miejsce szkolenia

Zajęcia prowadzone są przy ulicy Ostrowskiego 30 we Wrocławiu lub w innym uzgodnionym miejscu.

Terminy zajęć

Do uzgodnienia

Koszt szkolenia

Cena uzależniona od ilości uczestników i miejsca szkolenia.

Trener

Szkolenie prowadzone przez trenera praktyka związanego od lat z szeroko rozumianym marketingiem i public relations.

udostępnij

Zapisz się