Social media, czyli sposób na dobry marketing w społecznościach

Social media, czyli sposób na dobry marketing w społecznościach

Social media, czyli sposób na dobry marketing w społecznościach

Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań promocyjnych w obrębie tzw. social media, zapoznanie ich z narzędziami i metodami pracy.

Cele szczegółowe

  • Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media),
  • Zdobycie wiedzy na temat reklamy internetowej na portalach społecznościowych,
  • Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci.

Zajęcia prowadzone są w formie: wykładu, konsultacji, warsztatów, case studies.

Dla kogo:

Pracownicy działów marketingu małych, średnich, dużych firm, sklepów internetowych, portali internetowych, urzędów miasta, osoby indywidualne publiczne (rzecznicy prasowi, managerowie gwiazd, politycy itd.)

Liczba godzin

Długość szkolenia uzależniona jest od potrzeb uczestników, dlatego proponujemy:

16 godzin – wersja rozszerzona
8 godzin – wersja podstawowa

Program szkolenia:

1. Znaczenie social media w kreowaniu wizerunku firm:

  • Social media i ich rola w promocji firmy
  • Social media jako miejsce do pozyskiwania klienta
  • Social media jako miejsce kontaktu z dziennikarzami
  • Case studies

2. Komunikacja z publicznością za pomocą social media:

  • Bezpośrednie zaangażowanie klienta – kreatywne metody
  • Budowanie lojalności za pośrednictwem social media
  • Elementy marketingu wirusowego i partyzanckiego
  • Tworzenie zamkniętych grup (społeczności) w celach marketingowych

3. Najbardziej istotne portale społecznościowe:

  • Facebook
  • Kreatywne prowadzenie fan page
  • Pomysłowa reklama na facebook
  • Kiedy i dla kogo organizować konkursy?
  • Grupy i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy/marki
  • Goldenline, LinkedIn
  • Pinterest i jego znaczenie dla budowania wizerunku firmy

4. Blogi i mikro blogi:

  • Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy,
  • Blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane
  • Twitter.com – czy dla wszystkich?
  • Kto jest targetem?
  • Czy i kiedy pisać bloga firmy?
  • Jak pisać dobrego bloga – skuteczny copywriting
  • Blogi dotyczące finansów – kiedy i jak prowadzić?

5. Podcasty, vlogi oraz You Tube:

  • Podcasty – kiedy mają sens, kto ich słucha, jak je dobrze przygotować,
  • Case studies
  • Marketing na You Tube
  • Skuteczna kampania na You Tube
  • Zwiększanie oglądalności poprzez angażowanie klienta

6. Skuteczna strategia marketingowe w social media:

  • Budowanie efektywnej strategii dla działań w social media
  • Rodzaje i formy reklam w sieci
  • Jak tworzyć skuteczną reklamę internetową
  • Planowanie internetowej kampanii reklamowej
  • Mierzenie efektywności działań w social media

7. Narzędzia pozwalające na planowanie i wdrażanie strategii: Buffer, Hootsuite, TweeterDeck – jak wybrać najlepsze dla nas.

8. Internetowy Public Relations:

  • Znaczenie Internetu w kreowaniu wizerunku firmy,
  • E-media Relations,
  • Pisanie do sieci – rodzaje i tworzenie treści pisemnych na użytek Internetu.

Miejsce szkolenia

Zajęcia prowadzone są przy ulicy Ostrowskiego 30 we Wrocławiu lub w innym uzgodnionym miejscu.

Terminy zajęć

Do uzgodnienia

Koszt szkolenia

Cena uzależniona od długości szkolenia, ilości uczestników i miejsca szkolenia.

Trener

Szkolenie prowadzone przez trenera praktyka związanego od lat z szeroko rozumianym marketingiem i public relations.

udostępnij

Zapisz się