Nowoczesne formy promocji w internecie

Nowoczesne formy promocji w internecie

Nowoczesne formy promocji w internecie

Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań promocyjnych w Internecie, zapoznanie ich z narzędziami i metodami pracy.

Cele szczegółowe

  • Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie
  • Zdobycie wiedzy na temat reklamy internetowej
  • Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci

Dla kogo

Szkolenie skierowane jest do pracowników mikro, małych, średnich, dużych firm, administracji publiczna, portali, serwisów i sklepów internetowych.

Liczba godzin

16 godzin dydaktycznych

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do marketingu internetowego.

  • Krótkie podsumowanie trendów marketingu internetowego
  • Znaczenie i sposoby zapewnienia spójności komunikacji marketingowej
  • Prawne aspekty działań e-marketingowych

2. Badania marketingowe w Internecie:

  • Narzędzia badawcze, metody, techniki
  • Case studies

3. Wykorzystanie mikrotrendów w planowaniu marketingowym.

  • Czym są mikrotrendy
  • Wykorzystanie mikrotrendów w planowaniu marketingowych i kampaniach internetowych

4. Reklama w Internecie:

  • Rodzaje i formy reklam w sieci (banery reklamowe, pop-upy itd.)
  • Jak tworzyć skuteczną reklamę internetową
  • Rola emocji i humoru w reklamie
  • Język reklamy
  • Slogan reklamowy
  • Psychologia części wizualnej komunikatu reklamowego
  • Specyfika Internetu w przekazywaniu treści reklamowych
  • Jak zmierzyć efektywność i skuteczność reklamy w Internecie – badania efektywności poszczególnych działań reklamowych
  • Planowanie internetowej kampanii reklamowej

5. Email marketing.

  • Kiedy skuteczny?
  • Jak tworzyć właściwą treść marketingową do email marketingu
  • Jak stworzyć email graficzny prawidłowo wyglądający we wszystkich programach pocztowych
  • Prawne aspekty email marketingu
  • Jak mierzyć i analizować skuteczność akcji e-mail marketingowych

6. Social Media marketing.

  • Omówienie podstawowych serwisów społecznościowych działających na rynku
  • Wybór odpowiedniej platformy dla akcji marketingowej
  • Skuteczny Fan Page na Facebook
  • Aplikacje na FB jako narzędzia komunikacji marketingowej (analiza przypadków)
  • Interakcja ze społecznością i zarządzania relacjami marki z użytkownikami
  • Mikroblogi
  • Haul itd.

7. Reklama odsłonowa

  • Czym są, czym się charakteryzują
  • Zalety wizerunkowe reklam odsłonowych
  • Typ reklam odsłonowych
  • Efektywność reklam odsłonowych
  • Cenniki – przykłady

8. Artykuł sponsorowany i jego znaczenie dla wizerunku firmy

  • Właściwości artykułu sponsorowanego
  • Artykuł na portalu ogólnopolskim czy specjalistycznym?
  • Koszta i warunki umowy przy okazji artykułu sponsorowanego

9. Pozycjonowanie czy kampanie SEM?

  • Czym jest pozycjonowanie i jakie ma zalety?
  • Różnice pomiędzy kampaniami SEM a działaniami SEO
  • Dobór najodpowiedniejszej formy promocji dla stron firmowych

10. Planowanie mediów w Internecie i techniki SEM (Search Engine Markeitng).

  • Omówienie podstawowych sieci reklamy w Internecie
  • Współpraca z domami mediowymi
  • Skuteczność reklam banerowych i reklam w systemach kontekstowych
  • Planowanie kampanii AdWords
  • System Tradedoubler
  • AdTaily
  • Badanie skuteczności kampanii marketingowej

11. Pozostałe formy marketingu w Internecie

  • Marketing na blogach, videoblogach (vlogach)
  • Bluetooth marketing
  • Platformy zakupów grupowych
  • Konkursy online (jak je planować, kiedy przynoszą pozytywne efekty)
  • Marketing partyzancki (w jego ramach marketing wirusowy itd.)

Miejsce szkolenia

Zajęcia prowadzone są przy ulicy Ostrowskiego 30 we Wrocławiu lub w innym uzgodnionym miejscu.

Terminy zajęć

Do uzgodnienia

Koszt szkolenia

Cena uzależniona od ilości uczestników i miejsca szkolenia.

Trener

Szkolenie prowadzone przez trenera praktyka związanego od lat z szeroko rozumianym marketingiem.

udostępnij

Zapisz się