Public relations w firmie
Szkolenie ma na celu nauczyć uczestników w jaki sposób dobierać właściwe media do poszczególnych działań public relations oraz jak tworzyć właściwe relacje z mediami. Poznają także zasady i sposoby komunikowania się z otoczeniem.
Cele szczegółowe
- Zdobycie wiedzy na temat znaczenia public relations dla firmy
- Nabycie umiejętności właściwego komunikowania się z otoczeniem
- Zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie kontaktów z otoczeniem
Szkolenie realizowane jest w formie wykładu, konsultacji, warsztatów, case study.
Dla kogo
Szkolenie skierowane jest do pracowników działów marketingu małych, średnich i dużych firm oraz sklepów internetowych, portali internetowych, urzędów miasta, osoby indywidualne publiczne (rzecznicy prasowi, managerowie gwiazd, politycy itd.)
Liczba godzin
8 – 24 godzin dydaktycznych (długość szkolenia uzależniona jest od potrzeb uczestników)
Program szkolenia (skrócony)
1. Komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem:
- Istota komunikacji
- Zagrożenia komunikacji – jak sobie z nimi radzić i jak unikać
- Informacja – rodzaje i znaczenie
- Mówione formy komunikacji z otoczeniem
- Pisemne formy komunikacji z otoczeniem
2. Podstawy media relations, czyli jak wykorzystywać media do budowania spójnego wizerunku firmy:
- Wybór mediów i jego znaczenie w kreowaniu wizerunku
- Kontakty z dziennikarzami
- Jak wypowiadać się na użytek mediów – formy i metody komunikacji z przedstawicielami mediów
3. Kreowanie wizerunku organizacji poprzez właściwy wizerunek jego pracowników:
- Profesjonalny wizerunek – co się na niego składa
- Dress code – czyli właściwy strój w pracy
- Zasady savoir vivre i ich znaczenie dla pozytywnego kreowania wizerunku organizacji
Miejsce szkolenia
Zajęcia prowadzone są przy ulicy Ostrowskiego 30 we Wrocławiu lub w innym uzgodnionym miejscu.
Terminy zajęć
Do uzgodnienia
Koszt szkolenia
Cena uzależniona od ilości uczestników i miejsca szkolenia.
Trener
Szkolenie prowadzone przez trenera praktyka związanego od lat z szeroko rozumianym marketingiem i public relations.