Marketing partyzancki
Marketing partyzancki, czyli jak małym kosztem wedrzeć się w umysł odbiorcy.
Cel szkolenia
Szkolenie ma na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do odbiorców bez dużych nakładów finansowych. A w szczególności:
- zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy tradycyjnym marketingiem a marketingiem partyzanckim,
- zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi marketingu partyzanckiego,
- poznanie reguł jakimi rządzi się marketing partyzancki.
Całe szkolenie jest oparte na CASE STUDY.
Dla kogo
Szkolenie skierowane jest do pracowników działów marketingu, sprzedaży, agencji reklamowych/interaktywnych.
Liczba godzin
8 – 16 godzin dydaktycznych (długość szkolenia uzależniona jest od potrzeb uczestników)
Program szkolenia (skrócony)
1. Co to jest marketing partyzancki – charakterystyka.
- Kto go używa?
- Co się na niego składa?
- Do jakiego typu organizacji/urzędów/Brandów (miasto, region) jest stosowany?
2. Określenie relacji pomiędzy klasycznym marketingiem i jego nośnikami a marketingiem partyzanckim.
- Dlaczego marketing partyzancki jest bardziej efektywny niż tradycyjny?
3. Partyzancki MINDSET zmiana myślenia
- Przełączenie się na: otwartość, kreatywność i zaangażowanie,
- Narzędzia pobudzające kreatywność.
4. Typowe strategie i taktyki marketingu partyzanckiego:
- Marketing personalny (buddy marketing),
- Social media,
- Eventy i wiele innych.
5. Narzędzia marketingu partyzanckiego:
- Case studies pod kątem narzędzi marketingu partyzanckiego (ze względu na niekonwencjonalność tych narzędzi tylko taka forma przekazu jest możliwa i skuteczna).
6. Nowe kanały dotarcia do odbiorcy:
- Niekonwencjonalne sposoby dotarcia do odbiorcy (w nieoczekiwanym czasie i przy użyciu nieoczekiwanych metod, nośników – case studies).
7. Tworzenie planu partyzanckiego działania z uwzględnieniem kreatywnych rozwiązań.
Miejsce szkolenia
Zajęcia prowadzone są przy ulicy Ostrowskiego 30 we Wrocławiu lub w innym uzgodnionym miejscu.
Terminy zajęć
Do uzgodnienia
Koszt szkolenia
Cena uzależniona od ilości uczestników i miejsca szkolenia.
Trener
Szkolenie prowadzone przez trenera praktyka związanego od lat z szeroko rozumianym marketingiem.