Marketing partyzancki

Marketing partyzancki

Marketing partyzancki

Marketing partyzancki, czyli jak małym kosztem wedrzeć się w umysł odbiorcy.

Cel szkolenia

Szkolenie ma na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do odbiorców bez dużych nakładów finansowych. A w szczególności:

  • zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy tradycyjnym marketingiem a marketingiem partyzanckim,
  • zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi marketingu partyzanckiego,
  • poznanie reguł jakimi rządzi się marketing partyzancki.

Całe szkolenie jest oparte na CASE STUDY.

Dla kogo

Szkolenie skierowane jest do pracowników działów marketingu, sprzedaży, agencji reklamowych/interaktywnych.

Liczba godzin

8 – 16 godzin dydaktycznych (długość szkolenia uzależniona jest od potrzeb uczestników)

Program szkolenia (skrócony)

1. Co to jest marketing partyzancki – charakterystyka.

  • Kto go używa?
  • Co się na niego składa?
  • Do jakiego typu organizacji/urzędów/Brandów (miasto, region) jest stosowany?

2. Określenie relacji pomiędzy klasycznym marketingiem i jego nośnikami a marketingiem partyzanckim.

  • Dlaczego marketing partyzancki jest bardziej efektywny niż tradycyjny?

3. Partyzancki MINDSET zmiana myślenia

  • Przełączenie się na: otwartość, kreatywność i zaangażowanie,
  • Narzędzia pobudzające kreatywność.

4. Typowe strategie i taktyki marketingu partyzanckiego:

  • Marketing personalny (buddy marketing),
  • Social media,
  • Eventy i wiele innych.

5. Narzędzia marketingu partyzanckiego:

  • Case studies pod kątem narzędzi marketingu partyzanckiego (ze względu na niekonwencjonalność tych narzędzi tylko taka forma przekazu jest możliwa i skuteczna).

6. Nowe kanały dotarcia do odbiorcy:

  • Niekonwencjonalne sposoby dotarcia do odbiorcy (w nieoczekiwanym czasie i przy użyciu nieoczekiwanych metod, nośników – case studies).

7. Tworzenie planu partyzanckiego działania z uwzględnieniem kreatywnych rozwiązań.

Miejsce szkolenia

Zajęcia prowadzone są przy ulicy Ostrowskiego 30 we Wrocławiu lub w innym uzgodnionym miejscu.

Terminy zajęć

Do uzgodnienia

Koszt szkolenia

Cena uzależniona od ilości uczestników i miejsca szkolenia.

Trener

Szkolenie prowadzone przez trenera praktyka związanego od lat z szeroko rozumianym marketingiem.

udostępnij

Zapisz się