Negocjacje i zarządzanie dostawcami
Celem szkolenia jest: poznanie technik negocjacji i metod kategoryzacji dostawców, wzrost efektywności negocjowania i renegocjowania warunków współpracy, poznanie procesu zarządzania dostawcami od doboru dostawców do podtrzymywania relacji i kontroli efektywności współpracy.
Szkolenie ma charakter warsztatowy i interaktywny. W czasie zajęć uczestnicy wykonują przygotowane ćwiczenia, analizują „case study” oraz biorą udział w grach symulacyjnych.
Dla kogo
Szkolenie jest kierowane do specjalistów i kierowników poszczególnych obszarów logistyki przedsiębiorstwa.
Liczba godzin
8-24 godzin dydaktycznych (długość szkolenia uzależniona jest od potrzeb uczestników)
Program szkolenia
1. Zarządzanie dostawcami
- Kształtowania relacji biznesowych z dostawcami
- Dobór i kategoryzacja dostawców
- Punkt widzenia Dostawcy/Odbiorcy – przygotowanie merytoryczne do negocjacji
- Weryfikacja dostawców
- Efekty synergii w zarządzaniu portfelem dostawców:
- Metody wspierające podejmowanie decyzji – wybór i ocena dostawcy
- Zasady budowania współpracy partnerskiej
2. Techniki negocjacyjne
- Narzędzia wpływu na etapie przed negocjacyjnym
- Strategie i techniki negocjacji
- Techniki reagowania w nieprzewidzianych sytuacjach
- Sposoby angażowania drugiej strony w budowanie kompromisu
- Strategie Win/Win
- Metody ograniczania ryzyka
3. Gra
- Gra symulacja z zastosowaniem założeń określonych przez moderatora i wykorzystaniem przekazanej wiedzy i informacji
4. Różnice kulturowe
- Różnice kulturowe w biznesie – typologia i przykłady
- Wpływ różnic kulturowych na zachowania negocjacyjne
Miejsce szkolenia
Zajęcia prowadzone są przy ulicy Ostrowskiego 30 we Wrocławiu lub w innym uzgodnionym miejscu.
Terminy zajęć
Do uzgodnienia
Koszt szkolenia
Cena uzależniona od ilości uczestników i miejsca szkolenia.
Trener
Szkolenie prowadzone przez trenera praktyka związanego od wielu lat logistyką.